نقد و بررسی

نقد و بررسی کالاهای مختلف

نقد و بررسی

نقد و بررسی کالاهای مختلف

  • ۰
  • ۰

 یک راه عالی برای منسجم نگه داشتن سایت، سخت گیری در مورد پالت رنگ است. تنها با استفاده از دو رنگ، پیش زمینه و پس زمینه، این صفحه بسیار شیک و چشم نواز می شود. این پالت رنگی دو رنگ را با برخی از تصاویر و فونت های جالب ترکیب کنید و به خودی خود یک صفحه آرایی موثر و دلپذیر خواهید داشت.
اگر تصمیم به استفاده از یک پالت دو رنگ دارید، مطمئن شوید که رنگ‌های نسبتاً با کنتراست بالا را انتخاب کنید، زیرا عناصر پیش‌زمینه باید در مقابل پس‌زمینه کنتراست داشته باشند تا چیزها قابل خواندن باشند.

طراحی سایت در بیرجند
 گرافیک های تمیز و اطلاعات تجسم شده

آیا گرافیک بصری را به دیوارهای متن ترجیح می دهید؟ این طرح را برای شرکت Huge بررسی کنید، که با متراکم کردن اطلاعات خود در گرافیک‌های تجسمی، گامی منحصر به فرد برمی‌دارند. Huge Inc. با استفاده از تصاویر تیز و جسورانه بیان می کند به خوانندگان ارزش های شرکت، فرآیندهای کاری و محل عملیات.
استفاده از نمادها یا تصاویر ساده را در نظر بگیرید تا بخش هایی از اطلاعات خود را فشرده کنید و پیام خود را سریعتر منتقل کنید. در نهایت، همانطور که Neomam توضیح می دهد، "ما فقط به 150 ms برای پردازش یک نماد (و) 100 ms برای اختصاص معنی به آن نیاز داریم." بنابراین با استفاده از آیکون ها و گرافیک ها برای پشتیبانی از پیام اصلی خود، پردازش سریع بصری را تقویت کنید (و برخی از تصاویر شیک را به طرح بندی صفحه خود اضافه کنید).


فونت کاملاً مشخص و زنگ های گرم 

اغلب تصور می شود که شبکه ها بیشتر در چاپ استفاده می شوند، اما این طراحی توسط Studio Alto نشان می دهد که وب به اندازه هر چاپی از شبکه ها استفاده می کند. این صفحه اطلاعاتی با لحن گرم دارای یک شبکه چهار ستونی است که به وضوح قابل شناسایی است که کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هر بلوک متن به طور منظم و خوانا روی صفحه قرار می گیرد.
آیا مقدار متن مناسبی برای صفحه خود دارید؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که قبل از انجام هر کار دیگری با یک شبکه شروع کنید! با تراز کردن متن و عناصر خود در یک شبکه، صفحه شما مانند این مثال خوانا و قابل مدیریت می ماند، نه درهم و برهم و در همه جا.

  • ۰۱/۱۱/۰۷
  • مریم اکبرزاده

طراحی سایت در بیرجند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی