نقد و بررسی

نقد و بررسی کالاهای مختلف

نقد و بررسی

نقد و بررسی کالاهای مختلف

  • ۰
  • ۰

 ورود آسان و فرآیند ثبت نام مشتریان جدید

 

اساسی ترین بخش طراحی اپلیکیشن اختصاصی تجارت نرم افزار است. اگر مشتری نداشته باشید نمی توانید پول دربیاورید. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است انتظار داشته باشید که شرکت ها زمان و انرژی زیادی را صرف ایجاد بهترین فرآیند ثبت نام کاربر کنند. اینها کلید یک فرآیند ثبت نام موثرتر هستند. ویژگی‌هایی را برای سرعت بخشیدن به فرآیند پیاده‌سازی کنید، صفحه فرود و فرم‌های خود را برای افزایش تبدیل‌ها طراحی کنید، و همچنین یک استراتژی تعامل موثر ایجاد کنید که حفظ آن را تضمین می‌کند.
فرآیند ثبت نام و ورود باید سریع، ساده، امن و آسان برای استفاده باشد.اگر می خواهید کاربران شما سریعا ثبت نام کنند یا وارد سیستم شوند، به یک فرآیند سریع ثبت نام و ورود نیاز دارید. می‌توانید از یک فرم آنلاین استفاده کنید که به کاربران امکان می‌دهد آدرس ایمیل، رمز عبور یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر خود را وارد کنند تا به صفحات خاصی در وب‌سایت شما دسترسی پیدا کنند. این به آنها در هنگام ثبت نام کمک می کند.یک راه خوب برای انجام این کار، استفاده از یک رابط کشیدن و رها کردن است که در آن می‌توانند به راحتی اطلاعات خود را اضافه کنند تا بعداً برای ورود مجدد به سیستم مشکلی نداشته باشند (که اغلب اتفاق می‌افتد).یک فرآیند ورود و ثبت نام آسان برای موفقیت برنامه تجاری شما بسیار مهم است. شما باید یک فرآیند ورود آسان داشته باشید تا افراد بتوانند بدون مشکل به آنچه می خواهند دسترسی داشته باشند. برای آسان کردن کارها برای کاربران، می توانید از حساب های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر به عنوان بخشی از اطلاعات ورود به سیستم آنها استفاده کنید.6. تنوع بصری و عناصر پویاتنوع بصری برای هر طراحی وب سایت موفقی ضروری است. این باعث می شود برنامه شما حرفه ای تر و جذاب تر به نظر برسد، که به آن کمک می کند تا از بقیه متمایز شود. علاوه بر داشتن یک طرح عالی، باید از تصاویر، آیکون ها و گرافیک هایی نیز استفاده کنید که به سایت شما غنا می بخشد. در صورت لزوم از انیمیشن‌ها (مثلاً در انتقال بین صفحات)، ترانزیشن‌ها (مانند پانل‌های کشویی) و طرح‌های رنگی استفاده کنید که از نظر بصری با یکدیگر تضاد خوبی دارند یا با رنگ پس‌زمینه ناحیه (های) محتوای اصلی وب‌سایت‌تان تضاد دارند. فضای سفید ضروری است زیرا به کاربران کمک می کند هنگام مرور صفحات برنامه شما روی کاری که می خواهند انجام دهند تمرکز کنند، بدون اینکه حواسشان به جزئیات غیر ضروری جلوی آنها مانند جعبه های متن یا دکمه ها و غیره منحرف شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی